Srbija

O Pneumaticima

Izrada pneumatika. Bez kompromisa

Michelin 18 мај 2010

Izrada pneumatika

Jedina dodirna tačka između puta i vozila, pneumatik, mora osigurati pravu količinu prianjanja, trakcije, udobnosti, otpornosti, veka trajanja, potrošnje goriva i cene posedovanja. Bez kompromisa.

Proizvodnja korišćenjem strogo kontrolisanih postupaka.

Proizvodnja pneumatika nije obično istiskivanje gume u kalup. To je složeni postupak koji iziskuje pridavanje puno pažnje detaljima. Mnogi, ako ne i većina, pneumatika izrađuju se ručno pri čemu se jako pazi na kvalitet. Naš sistem kvaliteta, čija se efikasnost meri mnogo puta tokom samog postupka proizvodnje, primenjuje se u jednakoj meri i jednako strogo u svim našim proizvodnim fsbrikama širom sveta. To garantuje isti nivo kvaliteta, nezavisno o tome gde je naš pneumatik proizveden.

Proizvodnja pneumatika je proces koji se stalno unapređuje.

Sigurno ste čuli za Michelin "zelene" pneumatike koji osiguravaju uštedu energije i smanjuju potrošnju goriva jer imaju nizak otpor kotrljanja. Mi u fabrici Michelin trenutno radimo na petoj generaciji zelenih pneumatika. Cilj nam je za dodatnih dva posto smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2 za svaku narednu generaciju pneumatika. Mi to smatramo svojevrsnom tihom revolucijom. Revolucijom kojom smo pomogli globalnom smanjenju potrošnje goriva za više od 12 milijardi litara i izbegli emisiju 30 miliona metričkih tona CO2 od 1992.

Michelin stalno radi na smanjenju potrošnje goriva, uz istovremeno zadržavanje vrlo dugog veka trajanja, izvrsne kočione performanse na mokrim putevima, visokog nivoa udobnosti i niskog nivoa buke. Mi znamo da je kvalitet pneumatika njihova ključna vrednost.

Pneumatik je složen spoj različitih delova.

Kvalitet proizvodnje zavisi od toga kako će ti pojedini delovi funkcionisati kao celina. Radi se o vrlo naprednom proizvodu za čiju se izradu koriste brojne sirovine. Zapravo, moderni pneumatici sastoje se od više od 200 sastavnih delova.

Ti sastavni delovi dele se u pet skupa:
  • 1.  Prirodna guma. Glavni sastojak gazećeg sloja pneumatika.
  • 2.  Sintetička guma. Osnovni element gazećeg sloja na pneumaticima za kombi vozila i vozila 4x4 (s pogonom na sva četiri točka).
  • 3.  Ugljenik i silicijum. Koriste se kao sredstva za ojačanje kako bi se smanjilo trošenje pneumatika.
  • 4.  Metalne i tekstilne žice. One čine kostur pneumatika i garantuju njihovu geometriju i krutost.
  • 5.  Brojne hemijske supstance. One pneumaticima osiguravaju posebna svojstva poput niskog otpora kotrljanja ili izuzetno dobrog prianjanja na tlo.

PRONAĐI PRAVE MICHELIN PNEUMATIKE

Preuzmite preporuke unosom detalja vozila ili dimenzije pneumatika i navođenjem potreba u vožnji.

  • automobil
  • 4x4 / suv
  • kombi/kamp-vozilo
Loader