4w 483 tire michelin e primacy en product in context 1 nosignature 16 slash 9

Kako odabrati prave gume za električne automobile

Korisni predlozi i saveti

Kada je reč o promeni guma na električnom vozilu, važno je razumeti razlike između guma za električne automobile i onih dizajniranih za vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Otkrijte posao koji stoji iza guma za električne automobile i kako se iza te crne gumene spoljašnjosti krije mnogo više nego što biste očekivali.

Da li su gume za električne automobile iste kao i za automobile sa unutrašnjim sagorevanjem?

Električna vozila i tradicionalni motori sa unutrašnjim sagorevanjem (ICE) mogu izgledati isto, ponekad čak mogu da budu opremljeni istim gumama! Ipak, da bi maksimalno povećale prednosti električnih automobila, Michelin je razvio gume tako da se uklapaju isključivo u njih. Imajte na umu da je svaka od naših linija guma  pogodna za električna vozila, čak i ako su MICHELIN Pilot Sport EV i MICHELIN e.Primacy posebno dizajnirani za.

Kod električnog vozila sa gumama koje su za njega dizajnirane, domet baterije i očuvanje tišine u unutrašnjosti najviše upada u oči. Pored toga, čim pritisnete gas, odmah ste na 100% snage vozila. Dok se kod vozila sa pogonom na sagorevanje motor pokreće postepeno. To znači da je prenos težine mnogo intenzivniji nego kod vozila sa pogonom na sagorevanje.

Ove razlike između električnog i automobila sa ICE pogonom imaju posledice na dizajn guma. U Michelin-u dizajniramo naše gume za električne automobile drugačije kako bismo optimizovali performanse električnih vozila. Domet baterije, tišina u kabini i dugovečnost guma su optimizovani uz održavanje visokog nivoa bezbednosti i zadovoljstva u vožnji vašeg električnog automobila.

Da li su gume za električne automobile iste za sve tipove automobila?

4w 461 tire michelin crossclimate 2 en us product in context dry no signature 16 slash 9

Kao i kod vozila sa ICE pogonom, ne postoji opcija sa jednom gumom za sva  električna vozila. Sve se svodi na svrhu automobila. Michelin dizajnira gume posebno u pogledu toga kako će se koristiti. Guma treba da odgovori na različite zahteve vožnje, baš kao i svi drugi tipovi automobila.

Vozač sportskog automobila, na primer, ima sasvim drugačija očekivanja od svog vozila nego vozač gradskog automobila. Ovaj tip vozača želi veliku preciznost na volanu. Oni kupuju sportski automobil jer pri okretanju volana osete da vozilo reaguje. Ovo je uživanje u vožnji koje traže. Dakle, gume za sportska vozila na električni pogon moraju kombinovati i specifičnosti električnog vozila i preciznost vožnje

Izazovi za električnu gumu za sportski automobil

Postizanje ovog osećaja kod guma za sportske automobile podrazumeva značajno istraživanje i razvoj. Meka guma koja ne reaguje tako dobro kao vozilo utiče na celokupno iskustvo, a vozač gubi mnoge prednosti sportske prirode automobila, otuda potreba za gumama za sportske automobile posebno dizajniranim za električna vozila.

Električni sportski automobili imaju snažan električni motor koji obezbeđuje trenutni obrtni moment i brza ubrzanja. Da biste podržali ove motore, morate imati jaku bateriju, a to rezultira težinom. 400 kg je prosečna težina baterije u električnom sportskom automobilu. Sa ovom količinom težine i snage moraćete da imate odličnu kontrolu nad automobilom i obratite pažnju na očuvanje autonomije baterije koja će biti smanjena ovim dodatnim opterećenjem. Izazov se stoga uglavnom svodi na postizanje precizne ravnoteže između kontrole i autonomije povezane sa dodatnom masom.

Kako znate koje gume da stavite na vaš električni automobil?

Guma MICHELIN Pilot Sport EV je dizajnirana da zadovolji veoma specifične karakteristike performansi koje zahtevaju električna sportska vozila.

MICHELIN Pilot Sport EV pneumatik je inovativan sa povećanom krutošću u krivinama kako bi zadržao osećaj upravljanja na nivou vozila sa unutrašnjim sagorevanjem, sa 15% većom krutošću u krivinama (1) kako bi se kompenzovalo povećanje mase.
MICHELIN Pilot Sport EV takođe nudi 60km dodatnog dometa(2) uz smanjenje percipirane buke za 20%(3), kako biste maksimalno povećali zadovoljstvo u vožnji duže vreme.

MICHELIN Pilot Sport EV tire: Electrified road control, made to last | Michelin

Za električna vozila, guma MICHELIN E.Primacy može povećati domet baterije do 7%(6). Pored svih ovih karakteristika, druge performanse kao što su prianjanje na mokroj površini i dugovečnost su i dalje visoki standard(7)(8), nudeći visok nivo bezbednosti.

Michelin takođe kreira označene gume kod proizvođača električnih vozila kao što su Mercedes-AMG, Porsche, Tesla. Označena guma podrazumeva da su ispunjeni svi zahtevi proizvođača automobila, to se odnosi i na gume za električne automobile.

Michelin prilagođava širok spektar guma za proizvođače električnih automobila. Možete ih prepoznati po oznaci guma na zidu. 

New MICHELIN e.PRIMACY Tyre - Eco-responsible, made to last

PRAVNA PITANJA

MICHELIN Pilot Sport EV

(1) Unutrašnja studija krutosti u krivinama sprovedena na mašini 10/2020, na dimenziji 255/45 R19, upoređujući MICHELIN Pilot Sport EV sa MICHELIN Pilot Sport 4 SUV.

(2) bolji opseg baterija za HP EV - interna studija otpora pri kotrljanju sprovedena 10/2020, na dimenziji 255/45 R19, upoređujući MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg/t) u odnosu na MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (8,8 kg/t) . Za električno vozilo mase 2151 kg, sa autonomijom od 540 km, ovaj jaz od 2,1 kg/t dovodi do povećanja autonomije od više od 60 km, ili više od 10% početnog dometa.

(3) - smetnja buke - Interno merenje buke, rađeno 2016. godine na veličini 245/45 R19 na KIA Cadenza. Nivo buke meren u opsegu ""170-230Hz"". Rezultati se mogu razlikovati u zavisnosti od vozila, opsega i veličine guma, brzine i uslova na putu.

 

MICHELIN e·Primacy

(4) Test otpora kotrljanja - Testovi otpora kotrljanja sprovedeni na mašini od strane Applus Idiada, na zahtev Michelin-a, jun (na novi) i avgust (na 2 mm izlizan) 2020, na dimenziji 205/55 R16 91V, upoređujući MICHELIN e.Primacy ( novo: 5,58 kg/t i pohabano: 5,13 kg/t) u odnosu na MICHELIN Primacy 4 (novo: 7,74 kg/t i pohabano: 6,25 kg/t) ; BRIDGESTONE TURANZA T005 (novo: 7,17 kg/t & pohabano: 5,81 kg/t) ; CONTINENTAL ECOCONTACT 6 (novo: 6,39 kg/t i pohabano: 5,49 kg/t) ; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6 (novo: 8,93 kg/t i pohabano: 6,94 kg/t) ; DUNLOP BLURESPONSE (novo: 7,97 kg/t i pohabano: 5,54 kg/t) ; GOODYEAR EFIKASNO GRIP 2 (novo: 7,01 kg/t i pohabano: 5,38 kg/t) ; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE (novo: 6,96 kg/t i pohabano: 6,30 kg/t) ; PIRELLI CINTURATO P7 (novo: 8,79 kg/t i pohabano: 6,97 kg/t).

 

(5) MICHELIN e.PRIMACY kategorija guma je definisana kao jedna od premijum letnjih guma kao što su brendovi CONTINENTAL, GOODYEAR, BRIDGESTONE, PIRELLI, DUNLOP, a koje nisu namenjene primeni originalne opreme (tj. nisu dizajnirane da dostignu specifične ciljeve proizvođača automobila) ali gume koje se mogu kupiti od prodavaca.

 

(6) Povećani domet baterije za EV i smanjenje CO2 – Kada je nov, MICHELIN e.PRIMACY generiše prosečni otpor kotrljanja od 2 kg/t manji od konkurencije, što je ekvivalentno smanjenju potrošnje goriva do 0,21 l/100 km, što je ekvivalentno povećanju CO2 emisija do 5g za VW Golf 7 1.5 TSI ili ekvivalent povećanja autonomije do 7% za VW e.Golf.

 

(7) Dugovečnost - Test dugovečnosti koji je sproveo DEKRA TEST CENTAR, na zahtev Michelin-a, jun-jul 2020., na dimenziji 205/55  R16 91V na VV Golfu 7 upoređujući MICHELIN e.Primacy (100%) u odnosu na MICHELIN Primacy.14% (7) ); Probna vožnja dugotrajnosti u prosečnoj stvarnoj upotrebi (D50) sa 14.460 km vožnje i ekstrapoliranom dugotrajnošću od 1,6 mm. Pobednik testa ADAC Leto 2020 235/55 R17 test koji je ADAC izvršio na Ford Kugi 2020. Ovaj test je obavljen u 235/55 R17. Michelin Primacy 4 je najbolja od 12 testiranih guma prema testiranim osobinama (mokra, suva, buka, habanje, potrošnja goriva). Michelin Primacy 4 je pobednik testa sa sledećim komentarima: „„Veoma izbalansiran sa najboljim ocenama na mokrom, odličnom malom habanju, veoma dobar na suvom“ – rangiran na 1.0 u Pohabanosti.

 

(8) - Prianjanje na mokrom – MICHELIN e.Primacy ima ocenu „B““ na stavci Mokrog prianjanja na evropskoj skali za označavanje.

Koristite veb pretraživač za koji ne postoji podrška
Ovaj veb sajt ne podržava internet pretraživač koji koristite. Postoji mogućnost da pojedine funkcionalnosti ne rade kao što je predviđeno, što može dovesti do neobičnog ponašanja veb sajta prilikom njegovog pregledanja. Da biste u potpunosti iskoristili sve prednosti ovog veb sajta koristite ili nadogradite/instalirajte neki od sledećih interenet pretraživača