(1) INTERNA studija, Porsche 991 GT3 opremljen 245 / 35ZR20 i 305 / 30ZR20 u Valensiji (07/2018) i Renault Megane 3 RS sa 235 / 35ZR19 Charade i Ladoux ° 3 (10/2018)
KORIŠĆENJE NA PUTU
• Pridržavajte se pritiska za naduvavanje koji preporučuje proizvođač automobila
KORIŠĆENJE NA STAZI
- OSNOVNI PODACI
• Za dan na stazi, uvek započnite pritiscima naduvavanja koji se preporučuju za KORIŠĆENJE NA PUTU, koji postepeno dovode pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 do temperature
• Nakon neprekidne vožnje krugova, proverite i tek onda lagano podesite pritisak naduvavanja da bi dostigao najbolji radni nivo
- VRELI PNEUMATICI
• Najbolji radni pritisak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) kada je vruć, u zavisnosti od modela vozila i staze na kojoj se koristi
• Međutim, nekim modelima vozila će biti potreban viši pritisak pritiska od 2,7 bara (39 psi, kada je vruć)
- HLADNI PNEUMATICI
• Nikada ne koristite pritisak naduvavanja ispod 1,9 bara (28 psi) kada je hladan
• Da biste optimizovali dugotrajnost pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, Michelin toplo preporučuje da koristite minimalni pritisak naduvavanja koji padne između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)
• OPREZ!
• Ako se ne koriste duže vreme, uklonite pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (montirane na točkove) i smanjite njihov pritisak do polovine njihove normalne vrednosti za skladištenje
• Skladištite pneumatike u čistom, suvom prostoru, daleko od direktne sunčeve svetlosti i izvora ozona (električni uređaji i materijali / hemikalije) i iznad 0 ° C (32 ° F) u skladu sa informacijama koje je Michelin dao u tehničkoj dokumentaciji ili veb sajtovima
• Ne koristite, ne čuvajte, ne držite ili ne isporučujte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na sobnoj temperaturi ispod -10 ° C (14 ° F)
• Pod tim uslovima, komponente pneumatika mogu degradirati, što rezultira smanjenim performansama, a na niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smeše pneumatika, a samim tim i do smanjenja potencijala u upotrebi
• Nikada ne koristite pneumatik sa pukotinama, lomovima ili oštećenjima bočnog zida ili gazišta. U slučaju nedoumica, obratite se lokalnom Michelin-ovom tehničkom odeljenju
• Kada se intenzivno koristi u krugovima, imajte na umu da oštećenja pneumatika i njegove karkase mogu nastati usled redovne vožnje po ivičnjacima na ivicama kruga
• Preporučljivo je vizuelno proveriti pneumatike nakon svake vožnje, pre nego što se vratite u krug
• U slučaju duže vožnje preko ivičnjaka (ili ako vozite u velikoj meri van staze), preporučljivo je proveriti unutrašnje stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati sa točka i profesionalno pregledati da li ima oštećenja, i za unutrašnjost i za spoljašnjost pneumatika
Geometrijske postavke, npr. nagib / centriranje
• Na stazi se mogu prilagoditi podešavanja geometrije (prvenstveno nagib) kako bi se poboljšala brzina u krivini i prianjanje kroz maksimizovanje traga pneumatika, a isto tako sprečilo prekomerno habanje / zamor spoljašnje ivice.
• Nagib: za optimalne rezultate u krugu, negativne postavke nagiba bi trebalo da budu između -1,5 ° i -3 °, zavisno od rasporeda kruga i vrste vozila. NIKADA ne prelazite -4 ° negativnog nagiba
• Vrednosti nagiba za upotrebu na putu moraju se zasnivati na preporučenim podešavanjima na putu da bi se osiguralo pravilno rukovanje i ponašanje i za vozilo i za pneumatike.
PREPORUKE ZA UPOTREBU
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 je pneumatik za staze (poluglatka guma) optimizovan za upotrebu za suve staze i vrhunska verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R za ekstremne performanse na suvom na trkačkim stazama.
Na vlažnim stazama ili putevima, poluglatki pneumatici, posebno u dotrajalom stanju, mogu biti pod velikim uticajem pojave akvaplaninga. Vozite pažljivo i smanjenim brzinama po mokrim putevima. Proverite i da li su sistemi za pomoć u vozilu uključeni.
Međutim, ovi pneumatici ispunjavaju zakonske uslove za upotrebu na javnom autoputu i otvorenim putevima zemalja u kojima se distribuiraju.
• Iz razloga upravljanja na stazama i putevima, snažno se savetuje postavljanje kompleta od četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Kao specijalni pneumatik za ekstremno suve uslove, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R zahteva fazu zagrevanja, uporedivo sa trkačkim pneumaticima da bi se postigle njegove optimalne performanse.