(1) - (1) – Funkcija Connect – pneumatici MICHELIN Pilot Sport Cup2 Connect su već spremne za VDA kompatibilna rešenja senzora za montiranje na pneumatike zahvaljujući unapred instaliranoj tehnologiji Rubber Tyre Mount.
Za sve namere i svrhe, Michelin želi da upozori potencijalne kupce pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup2 Connect na potrebu da provere dostupnost rešenja Rubber Tyre Mount na tržištu; kao i njihovu kompatibilnost sa VDA standardom.
Za vašu informaciju, komplet MICHELIN Track Connect, koji je uključivao VDA kompatibilne senzore montirane na pneumatike, ukinut je od 31.03.2023. Ako imate bilo kakvih pitanja, obratite se svom distributeru.
(2) - brza i konzistentna vremena kruga - INTERNA studija, Porsche 991 GT3 opremljen sa 245/35ZR20 i 305/30ZR20 u Valensiji (07/2018) i Renault Megane 3 RS sa 235/35ZR19 Charade i Ladoux °3 (10/2018). U poređenju sa MICHELIN Pilot Sport Cup 2.
KORIŠĆENJE NA PUTU
• Pridržavajte se pritiska naduvavanja koje preporučuje proizvođač automobila
• KORIŠĆENJE NA STAZI
KAKO UPRAVLJATI PRITISKOM U PNEUMATICIMA TOKOM VOŽNJE NA STAZI
• Početak dana na stazi ili posle duže pauze: uvek počnite sa pritiscima naduvavanja koje proizvođač automobila preporučuje za korišćenje na putu
• Pripremite pneumatik: Postepeno dovedite pneumatike na temperaturu:
- 2 kruga sa ritmom
- 3 kruga brže
• Podesite pritisak vrućeg pneumatika:
- Sunčano vreme: Vratite se na pritiske naduvavanja koje preporučuje proizvođač automobila
- Kišno vreme: nema promene pritiska (može biti viši od preporuke proizvođača automobila)
• Posle nekoliko krugova: Moguća su mala podešavanja u zavisnosti od profila pohabanosti i balansa automobila
PRE NAPUŠTANJA STAZE, KAKO BISTE PONOVO VOZILI NA PUTU
• Uvek proverite habanje pneumatika i preostalu dubinu gazećeg sloja, najmanje 1,6 mm, i potvrdite da nema oštećenja
• Kada se pneumatici ohlade, ponovo podesite pritisak na preporuke proizvođača automobila
• Ne zaboravite da uključite sve elektronske sisteme bezbednosti i pomoći na svom automobilu, kao i da resetujete sistem za praćenje pritiska u pneumaticima
• Ako je urađeno specijalno podešavanje za dan na stazi (na primer promena vrednosti nagiba), veoma je važno da ih vratite sa postavkom puta
OPREZ!
• Ako se ne koriste duži vremenski period, uklonite pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP2 connect (postavljene na točkovima) i smanjite njihov pritisak na polovinu njihove normalne vrednosti za skladištenje
• Čuvajte pneumatike u čistom, suvom prostoru, dalje od direktne sunčeve svetlosti i izvora ozona (električni uređaji i materijali/hemikalije) i na temperaturi iznad 0°C (32°F) u skladu sa informacijama koje je Michelin dao u tehničkoj dokumentaciji ili na veb-stranicama
• Nemojte koristiti, skladištiti, rukovati ili otpremati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP2 connect na temperaturama okoline ispod -10°C (14°F)
• Pod ovim uslovima komponente pneumatika mogu degradirati, što dovodi do smanjenih performansi, a na niskim temperaturama može dovesti do pukotina ili oštećenja smeše pneumatika i samim tim smanjiti potencijal upotrebe
• Nikada ne koristite pneumatike sa napuklinama, lomovima ili oštećenjem bočne strane ili gazećeg sloja. U slučaju sumnje, obratite se svom lokalnom tehničkom odeljenju Michelin-a
• Kada se koristi na duge periode na intenzivan način na stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i trupa usled redovnog prelaska preko ivičnjaka na ivicama staze.
• Preporučljivo je vizuelno proveriti pneumatike nakon svake vožnje, pre nego što se vratite na stazu
• U slučaju duže vožnje preko ivičnjaka (ili i jake vožnje van staze) preporučljivo je da proverite unutrašnje stanje pneumatika i njegovu konstrukciju tako što ćete ga skinuti sa točka i stručno pregledati na bilo kakva oštećenja, kako unutrašnjost i spoljašnjost pneumatika
Geometrijska podešavanja, npr. nagib/ usmerenost
• Na stazi, podešavanja geometrije (pre svega nagib) mogu da se modifikuju kako bi se poboljšale brzine u krivinama i prianjanje kroz maksimizovanje otiska pneumatika i takođe da bi se sprečilo prekomerno habanje/zamor spoljašnjeg ramena.
• Nagib: za optimalne rezultate na krugu, postavke negativnog nagiba treba da budu između -1,5° i -3° u zavisnosti od rasporeda kola i tipa vozila. NIKADA ne prelazite -4° negativnog nagiba
• Vrednosti nagiba za korišćenje na putu moraju biti zasnovane na preporučenim podešavanjima «puta» kako bi se obezbedilo pravilno rukovanje i ponašanje i za vozilo i za pneumatike
PREPORUKE ZA UPOTREBU
• MICHELIN PILOT SPORT CUP2 connect je pneumatik za stazu (poluglatki pneumatik) optimizovan za upotrebu na SUVOJ stazi.
Na mokrim stazama ili putevima poluglatki pneumatici, a posebno u pohabanom stanju, mogu biti pod velikim uticajem fenomena akvaplaninga. Vozite oprezno i smanjenom brzinom na mokrim kolovozima. Potvrdite i da su sistemi za pomoć vozilu uključeni.
Međutim, ovi pneumatici ispunjavaju zakonske uslove za upotrebu na javnim auto-putevima i otvorenim putevima zemalja u kojima se distribuiraju.