(1) - Ujednačenost performansi – Ujednačenost performansi je dokazana ispitivanjima koja su sprovedena 2020. i 2021. godine u pogledu kočenja na suvoj podlozi, kočenja na vlažnoj podlozi (kad je pneumatik nov i ishaban), kočenja na snežnoj podlozi (kad je pneumatik nov i ishaban), trakcije na snegu (kad je pneumatik nov i ishaban), dugotrajnosti – rezultate ispitivanja pogledajte u pravnim napomenama 3, 4, 5, 6, 7. – U 8 sprovedenih ispitivanja, MICHELIN CrossClimate 2 SUV je osvojio 8 vodećih pozicija. Zakonski dozvoljena ishabanost ili «ishaban» označava mašinsko habanje (glačanje) do dubine pokazatelja ishabanosti šare gazećeg sloja prema evropskoj uredbi: ECE R30r03f.
(2) - Najprodavaniji – Izvor = Panel Sell Out GFK pneumatici za sva godišnja doba za putnička vozila (sve kategorije) – Period: od januara do decembra 2021. godine. Obuhvaćene zemlje: Ujedinjeno Kraljevstvo, Nemačka, Italija, Španija, Turska, Grčka, Poljska i Rumunija.
(3) - Ispitivanja kočenja na snežnoj podlozi – Ispitivanja kočenja na snežnoj podlozi sproveli su TÜV SÜD Usluge za proizvode na Mišlenov zahtev, u rasponu brzina od 50 do 0 km/h, u vremenskom periodu od oktobra 2021. godine do januara 2022. godine ), na dimenzijama 235/60 R18 107V i 107W na vozilima Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp poređenjem pneumatika MICHELIN CrossClimate 2 SUV (nov: 30,5 m – ishaban: 38,4 m) u odnosu na pneumatike BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nov : 37,1 m – ishaban : 57,3 m) ; CONTINENTAL AllSeasonContact (nov : 32,6 m – ishaban : 46,0 m) ; GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (nov : 33,9 m – ishaban : 45,8 m) ; PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (nov : 42,5 m – ishaban : 62,7 m). Ekstrapolacija usporavanja od 30 do 10 km/h na usporavanje od 50 do 0 km/h zasnovana na srednjim smanjenjima brzine koja nastaju u izmerenim zaustavnim putanjama pri kočenju ostvarenim u stvarnim ispitivanjima.
(4) - Ispitivanja trakcije na snegu – Ispitivanja trakcije na snegu sproveli su TÜV SÜD Usluge za proizvode na Mišlenov zahtev, u rasponu brzina od 5 do 30 km/h, u vremenskom periodu od oktobra 2021. godine do januara 2022. godine (ishaban označava mašinsko habanje (glačanje) do dubine pokazatelja ishabanosti šare gazećeg sloja prema evropskoj uredbi: ECE R30r03f), na dimenzijama 235/60 R18 107V i 107W na vozilima Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp poređenjem pneumatika MICHELIN CrossClimate 2 SUV (nov: 100% – ishaban: 100%) u odnosu na pneumatike BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nov: 75,2% – ishaban : 67,3%) ; CONTINENTAL AllSeasonContact (nov : 93,4% – ishaban : 84,1%) ; GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (nov : 88,8% – ishaban : 80,9%) ; PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (nov : 64,3% – ishaban : 46,3%). Obračuni zasnovani na srednjim ubrzanjima koja nastaju iz izmerenih vremena ubrzanja od 5 do 30 km/h ostvarenih u stvarnim ispitivanjima.
(5) - Ispitivanja kočenja na vlažnoj podlozi – Ispitivanja kočenja na vlažnoj podlozi sproveli su TÜV SÜD Usluge za proizvode na Mišlenov zahtev, u rasponu brzina od 80 do 20 km/h, u vremenskom periodu od oktobra 2021. godine do januara 2022. godine , na dimenzijama 235/60 R18 107V i 107W na vozilima Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp poređenjem pneumatika MICHELIN CrossClimate 2 SUV (nov: 26,5 m – ishaban: 37,3 m) u odnosu na pneumatike BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nov : 27,5 m – ishaban : 37,9 m) ; CONTINENTAL AllSeasonContact (nov : 28,0 m – ishaban : 40,7 m) ; GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (nov : 27,7 m – ishaban : 37,6 m) ; PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (nov : 30,4 m – ishaban : 41,3 m). Prosečne performanse na vlažnoj podlozi visoke i niske propustljivosti pri dva različita raspona temperature za svaku.
(6) - Ispitivanje kočenja na suvoj podlozi – Ispitivanja kočenja na suvoj podlozi sproveli su TÜV SÜD Usluge za proizvode na Mišlenov zahtev, u rasponu brzina od 100 do 0 km/h, u vremenskom periodu od oktobra 2021. godine do januara 2022. godine , na dimenzijama 235/60 R18 107V i 107W na vozilima Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp poređenjem pneumatika MICHELIN CrossClimate 2 SUV (34,7 m) u odnosu na pneumatike BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (36,0 m) ; CONTINENTAL AllSeasonContact (36,1 m) ; GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (36,3 m) ; PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (36,6 m).
(7) - Dugotrajnost – Ispitivanje dugotrajnosti je sproveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na Mišlenov zahtev, u januaru 2022. godine, na dimenzijama 235/60 R18 107V i 107W na vozilu HYUNDAI Santa Fé 2.2 l. CRDI poređenjem pneumatika MICHELIN CrossClimate 2 SUV (proc. 34.093 km) u odnosu na pneumatike BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (proc. -15.124 km) ; CONTINENTAL AllSeasonContact (proc. -2.401km) ; GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (proc. -1.440 km) ; PIRELLI Scorpion Vere All Season SF (-1.543 km). Ispitivanje dugotrajnosti sprovedeno je u uslovima prosečne stvarne upotrebe (D50) u dužini od 11.568 km i sa procenjenom dugotrajnošću na 1,6 mm.