automobil za uređivačku celinu korisni predlozi i saveti bezbedna vožnja

Upravljenje vozilom se izmenilo - Zašto moj auto podrhtava ?

Simptomi: Vibracije ili krivudanje

automobil za uređivačku celinu korisni predlozi i saveti bezbedna vožnja

car edito 6 5 tip vibrationshimmy 140319 help and advice

Dijagnostika: Pneumatici nisu izbalansirani ili postoji kvar u sistemu upravljanja i vešanja

  • Neizbalansirani pneumatici mogu izazvati vibracije koje dovode do zamora vozača u vožnji, do preranog ili neravnomernog habanja šare gazećeg sloja i do nepotrebnog habanja i cepanja u sistemu vešanja vašeg vozila.

 

Rešenje i saveti

  • Rešenje može biti sasvim jednostavno: u vidu ponovnog balansiranja vaših pneumatika.
  • Osim toga, možda ćete morati da popravite sistem upravljanja i vešanja.
  • Na prvi znak vibracija ili krivudanja posetite stručnjaka za pneumatike.
  • U slučaju da se ponovnim balansiranjem pneumatika ne otklone vibracije, proverite centriranje trapa i/ili komponenata sistema vešanja.
  • Pneumatici se moraju balansiranti kad se prvi put postavljaju na felne ili kad se ponovo montiraju nakon popravke.

 Simptomi: Vuča na jednu stranu ili loše upravljanje

Dijagnostika 1: Loša izbalansiranost trapa

Neravnomerno habanje prednjih ili zadnjih pneumatika znači da vam je potrebno balansiranje trapa.

Rešenje:

Mnoga današnja vozila opremljena su zadnjim vešanjem koje se može koristiti u cilju balansiranja trapa. Ako je ovo jedan od tih slučajeva, vašem vozilu će možda biti potrebno balansiranje prednjeg dela ili balansiranje za sva četiri točka, u zavisnosti od ispoljenih simptoma. Neka stručnjak za pneumatike pregleda vaše vozilo.

infografički objekt automobil za uređivačku celinu korisni predlozi i saveti vuča u stranu upravljanje

car edito 6 5 tip pullingsteering 140319 help and advice

Simptomi: Loše rukovanje

infografički objekt automobil za uređivačku celinu korisni predlozi i saveti loše rukovanje

6 5 tip poorhandling 140319

Dijagnostika: Oštećenje pneumatika koje zahteva popravku

  •  Većinu bušotina ili useklina nastalih od eksera dubine do 6 mm na šari mogu sanirati stručna lica za pneumatike koja će koristiti postupke koji su odobreni u ovoj delatnosti.
  •  Krpljenje na samom pneumatiku nije pouzdano i može biti opasno budući da se nakon bušenja mora pregledati i unutrašnjost samog pneumatika.

 

Rešenje:

  •  Pravilna popravka radijalnog pneumatika (većina pneumatika je ovog tipa) podrazumeva postavljanje gumene zakrpe na unutrašnji zid pneumatika, kao i gumeno ispunjavanje rupe.
  •  Ne pokušavajte da popravljate pneumatike sa bušotinama na šari koje su dublje od 6 mm ili bilo koje bočne bušotine. Takođe, ne pokušavajte popravku pneumatika koji su istrošeni ispod 2/32" dubine šare gazećeg sloja.
  •  Oštećen pneumatik zamenite rezervnim pneumatikom – ali pre toga na rubu rezervnog pneumatika proverite tačan pritisak naduvavanja, ograničenja u pogledu brzine i pređene kilometraže. Svoje vozilo odvezite na pregled kod stručnjaka za pneumatike.
Koristite veb pretraživač za koji ne postoji podrška
Ovaj veb sajt ne podržava internet pretraživač koji koristite. Postoji mogućnost da pojedine funkcionalnosti ne rade kao što je predviđeno, što može dovesti do neobičnog ponašanja veb sajta prilikom njegovog pregledanja. Da biste u potpunosti iskoristili sve prednosti ovog veb sajta koristite ili nadogradite/instalirajte neki od sledećih interenet pretraživača
IE
firefox 66+
chrome 72+
edge 17+
safari 12+
opera 58+