(1) velika brzina - U skladu sa ograničenjima brzine utvrđenim u pravilima vezanim za auto-puteve.
(2) držanje u krivinama - interna studija o držanju u krivinama sprovedena na mašini 10/2020, dimenzije 255/45 R19, poredeći MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (100%) i MICHELIN Pilot Sport EV (115%).
(3) prianjanje na mokroj površini - MICHELIN Pilot Sport EV ima ocenu „B“ na stavci sa mokrim prianjanjem na evropskoj skali za označavanje.
(4) prianjanje na mokrom prilikom pohabanosti - Nov i pohaban (pohaban znači pohaban na mašini (izglačan) do dubine indikatora habanja gaznog sloja u skladu sa evropskom uredbom za indikator habanja gazećeg sloja ECE R30r03f), na 255/45 R19 MICHELIN Pilot Sport EV, je iznad evropskog propisa R117 praga prianjanja na mokrom.
(5) potrošnja energije - MICHELIN Pilot Sport EV je ocenjen sa "B" na skali potrošnje energije na evropskoj skali za označavanje.
(6) Interna studija otpora kotrljanja sprovedena 10/2020, na dimenziji 255/45 R19, upoređujući MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg / t) sa MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (8,8 kg / t). Za električno vozilo mase 2151 kg, sa autonomijom od 540 km, ovaj jaz od 2,1 kg / t dovodi do autonomije veće od 60 km ili više od 10% početnog dometa.
(7) smetnje od buke - Interno merenje buke, urađeno 2016. godine na dimenziji 245/45 R19 na KIA Cadenza. Nivo buke meren na opsegu "170-230Hz". Rezultati se mogu razlikovati u zavisnosti od vozila, dometa i veličine pneumatika, brzine i stanja na putu.