PRAVNE NAPOMENE
(1) Eksterni testovi koje je DEKRA TEST CENTAR sproveo na Michelin-ov zahtev, na Porsche 911 GT3 (997), u maju 2017. na dimenziji 235 / 35-19 i 305 / 30-19. Praznina u pogledu prosečnog vremena kruga na krugu Charade (FR), upoređujući MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R
(2) Eksterni testovi koje je DEKRA TEST CENTAR sproveo na Michelin-ov zahtev, na Porsche Carrera S, u maju 2017., dimenzija 235 / 35-19 i 305 / 30-19. Praznina u pogledu krugova prošla je bez oštećenja pneumatika u krugu Charade (FR) upoređujući MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R
(3) Eksterni testovi koje je DEKRA TEST CENTAR sproveo na Michelin-ov zahtev, na Porsche Carrera S, u maju 2017., dimenzija 235 / 35-19 i 305 / 30-19. Regularnost procenjena kroz evoluciju vremena kruga s brojem krugova na krugu Charade (FR) upoređujući MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R
(4) Interna studija u Nardu koju je u januaru 2018. sproveo Michelin, na PORSCHE 911 GT2 RS dimenzija 265 / 35-20 na prednjoj osovini i 325 / 30-21 na zadnjoj osovini, izmereno -2,9sec / krug u odnosu na MICHELIN PILOT SPORT KUP 2
(5) Mišljenja potrošača (301) o pneumatiku MICHELIN Pilot Sport Cup 2 objavljena 19. 9. 2018. na svim Michelin-ovim evropskim veb stranicama (informacije sakupljene i prikupljene na veb stranici: www.michelin.fr i overene od strane sertifikatora)
Sami ste odgovorni za kvalitet i performanse svojih pneumatika. Mi vam zato preporučujemo da poštujete sledeće savete za bezbednost i korišćenje. Savete za bezbednost možete preuzeti ovde.
KORIŠĆENJE NA PUTU
• Pridržavajte se pritiska za naduvavanje koji preporučuje proizvođač automobila
KORIŠĆENJE NA STAZI
- OSNOVNI PODACI
• Za dan na stazi, uvek započnite pritiscima naduvavanja koji se preporučuju za KORIŠĆENJE NA PUTU, koji postepeno dovode pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 do temperature
• Nakon neprekidne vožnje krugova, proverite i tek onda lagano podesite pritisak naduvavanja da bi dostigao najbolji radni nivo
- VRELI PNEUMATICI
• Najbolji radni pritisak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) kada je vruć, u zavisnosti od modela vozila i staze na kojoj se koristi
• Međutim, nekim modelima vozila će biti potreban viši pritisak pritiska od 2,7 bara (39 psi, kada je vruć)
- HLADNI PNEUMATICI
• Nikada ne koristite pritisak naduvavanja ispod 1,9 bara (28 psi) kada je hladan
• Da biste optimizovali dugotrajnost pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, Michelin toplo preporučuje da koristite minimalni pritisak naduvavanja koji padne između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)
OPREZ!
• Redovno proveravajte preostale dubine gazećeg sloja (najmanje 1,6 mm) i proverite da nema oštećenja
• Redovno proveravajte spoljne bočne zidove: ako primetite bilo kakav nivo habanja, poput nestajanja oznaka bočnih zidova, to može biti znak da su pritisci naduvavanja / radni pritisci preniski. U tom slučaju ponovo podesite pritisak na najmanje +0,2 bara (+ 3 psi) kako biste povećali prianjanje i maksimizovali dugovečnost staze
• Najbolje performanse (prianjanje) se uvek postižu prianjanjem šare gazišta, a ne vožnjom po bočnim zidovima.
Posle dana na stazi
• Uvek proverite habanje pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i dubine gazećeg sloja, koji bi trebalo da bude najmanje 1,6 mm kako biste bili sigurni da nema oštećenja
• Pre nego što izađete sa staze za ponovnu vožnju na putu: proverite da li su se pneumatici ohladili i ponovo podesite pritisak na preporučeni nivo proizvođača automobila
• Ne zaboravite da uključite elektronski sistem bezbednosti i pomoći u vašem automobilu, kao i da resetujete sistem za praćenje pritiska u pneumaticima
• OPREZ!
• Ako se ne koriste duže vreme, uklonite pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (montirane na točkove) i smanjite njihov pritisak do polovine njihove normalne vrednosti za skladištenje
• Skladištite pneumatike u čistom, suvom prostoru, daleko od direktne sunčeve svetlosti i izvora ozona (električni uređaji i materijali / hemikalije) i iznad 0 ° C (32 ° F) u skladu sa informacijama koje je Michelin dao u tehničkoj dokumentaciji ili veb sajtovima
• Ne koristite, ne čuvajte, ne držite ili ne isporučujte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na sobnoj temperaturi ispod -10 ° C (14 ° F)
• Pod tim uslovima, komponente pneumatika mogu degradirati, što rezultira smanjenim performansama, a na niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smeše pneumatika, a samim tim i do smanjenja potencijala u upotrebi
• Nikada ne koristite pneumatik sa pukotinama, lomovima ili oštećenjima bočnog zida ili gazišta. U slučaju nedoumica, obratite se lokalnom Michelin-ovom tehničkom odeljenju
• Kada se intenzivno koristi u krugovima, imajte na umu da oštećenja pneumatika i njegove karkase mogu nastati usled redovne vožnje po ivičnjacima na ivicama kruga
• Preporučljivo je vizuelno proveriti pneumatike nakon svake vožnje, pre nego što se vratite u krug
• U slučaju duže vožnje preko ivičnjaka (ili ako vozite u velikoj meri van staze), preporučljivo je proveriti unutrašnje stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati sa točka i profesionalno pregledati da li ima oštećenja, i za unutrašnjost i za spoljašnjost pneumatika
Geometrijske postavke, npr. nagib / centriranje
• Na stazi se mogu prilagoditi podešavanja geometrije (prvenstveno nagib) kako bi se poboljšala brzina u krivini i prianjanje kroz maksimizovanje traga pneumatika, a isto tako sprečilo prekomerno habanje / zamor spoljašnje ivice.
• Nagib: za optimalne rezultate u krugu, negativne postavke nagiba bi trebalo da budu između -1,5 ° i -3 °, zavisno od rasporeda kruga i vrste vozila. NIKADA ne prelazite -4 ° negativnog nagiba
• Vrednosti nagiba za upotrebu na putu moraju se zasnivati na preporučenim podešavanjima na putu da bi se osiguralo pravilno rukovanje i ponašanje i za vozilo i za pneumatike.
PREPORUKE ZA UPOTREBU
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 je pneumatik za staze (poluglatka guma) optimizovan za upotrebu za suve staze i vrhunska verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R za ekstremne performanse na suvom na trkačkim stazama.
Na vlažnim stazama ili putevima, poluglatki pneumatici, posebno u dotrajalom stanju, mogu biti pod velikim uticajem pojave akvaplaninga. Vozite pažljivo i smanjenim brzinama po mokrim putevima. Proverite i da li su sistemi za pomoć u vozilu uključeni.
Međutim, ovi pneumatici ispunjavaju zakonske uslove za upotrebu na javnom autoputu i otvorenim putevima zemalja u kojima se distribuiraju.
• Iz razloga upravljanja na stazama i putevima, snažno se savetuje postavljanje kompleta od četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Kao specijalni pneumatik za ekstremno suve uslove, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R zahteva fazu zagrevanja, uporedivo sa trkačkim pneumaticima da bi se postigle njegove optimalne performanse.