michelin pilot sport cup 2 background
MICHELIN
PILOT SPORT CUP 2
  • Letnji

    Letnji

  • Pneumatici za putnička vozila

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2

  • Pneumatici za putnička vozila

SPREMITE SE ZA TRKAČKU STAZU. PNEUMATIK ZA TRKAČKU STAZU DOZVOLJEN ZA KORIŠĆENJE NA PUTU.


Pneumatik namenjen za vrhunsko vreme kruga staza i homologovan za upotrebu na otvorenom putu!

  • Letnji

    Letnji

KOJA GUMA JE PRAVA ZA MENE?

Automatski Edicija michelin pilot sport cup 2 argument 1 Pneumatici

Najbolje vreme suvog kruga (1)

u proseku za 1''20 brži od svojih konkurenata(1)

Michelin Pilot Sport Cup 2

Najbolja izdržljivost na stazi (2)

u proseku za 40% više krugova od svojih konkurenata(2)

Automatski Edicija michelin pilot sport cup 2 argument 3 Pneumatici

Najbolja konzistencija vremena kruga u klasi (3)

Automatski Edicija michelin pilot sport cup 2 argument 4 Pneumatici

Novi MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: razbijač vremena kruga

Ova vrhunska verzija MICHELIN Pilot Sport Cup 2 dizajnirana je za iskusne vozače sa hipersportskim vozilima. MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa oznakom "R"dostiže nivoe ekstremnog bočnog prianjanja zahvaljujući ekskluzivnim smešama koja su posledica unapređenja moto sporta. Ostanite usredsređeni na merenje vremena, MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R pruža precizno prianjanje i vožnju!

GALERIJA

Michelin Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Homologovana za put, dizajnirana za stazu


MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 - TRACK LONGEVITY

Tehnologija dugovečnosti na trkačkoj stazi 2.0®


Porsche918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57 @ Nürburgring lap time record [Full video]

Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring rekord


ŠTA SE KRIJE IZA?

Automatski Slika michelin pilot sport cup 2 technology 2 Pneumatici

Dvoslojna tehnologija

Dve različite gume koje se koriste na spoljašnjoj i na unutrašnjoj strani gazišta spolja: elastomer visokog molekularnog lanca garantuje izvanredno prianjanje posebno u uskim krivinama Iznutra: kruti elastomer optimizira kontrolu upravljanja i prianjanje na mokroj površini

Automatski Slika michelin pilot sport cup 2 technology 1 Pneumatici

Tehnologija dugovečnosti na stazi 2.0®

Sporije habanje spoljašnje ivice Ojačana spoljašnja ivica s posebnom gumom vrlo otpornom na abraziju Za optimizovanu izdržljivost / dugotrajnost staze

Automatski Slika michelin pilot sport cup 2 technology 3 Pneumatici

Otkrijte ultimativnu verziju MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: razbijač vremena kruga

Čak 0,5 sek po kilometru brže na trkačkoj stazi i izluđuje merače vremena na Nürburgring Nordschleife (4)

Šta ljudi govore
ljudi koji bi to preporučili
4.42/5
★★★★★
★★★★★
Ukupna ocena na osnovu 55 komentara
55 komentara
★★★★★
★★★★★
2 / 5

POOR MILAGE

BREWSTER - 6. decembar 2020.

7000 MILES ON A MERCEDES A CLASS 250, FRONTS NEED REPLACING, RETIRED DRIVER NOT A BOY RACER,

Translate this review
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
View REPLY
REPLY:
23. novembar 2020.
Dear Customer, Thank you for taking the time to review your tyre at michelin.co.uk. We’re sorry to hear that you weren’t satisfied. At Michelin, we take feedback seriously and are always looking for ways to improve. Your feedback has been passed onto our Customer Care Team, who will be in touch with you soon to discuss your issues. All the best, The Michelin Team.
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Changed the handling of the Porsche 997...

TWOPE911 - 23. avgust 2020.

Previously used Michelin PSS The performance is good...but the sports performance is fair... Later, it was replaced with Michelin Cup2 N0... The whole car was reborn... It's like changing to a high-performance suspension... So satisfied!! https://twope911.wordpress.com/2020/08/22/porsche-n-rated-tyres 満足度911ï% bc…/

Translate this review
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
★★★★★
★★★★★
5 / 5

The Best I've ever run on

Ganesh - 4. oktobar 2019.

My car is running on 305/30/20 Cup 2’s I feel more confident with the car in the dry and wet roads. Turn in and grip are both excellent and light weight too!

Translate this review
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Da li koristite ovaj pneumatik?

Je ovo pravi pneumatik za mene?

Dostupno veličina: 43

Veličina naplatka

19''
20''
21''
235/35 ZR19 (91Y) XL N0
Širina 235
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 91
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

C

71dB

245/35 ZR19 (93Y) XL N0
Širina 245
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 93
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

C

70dB

245/35 ZR19 (93Y) XL ★
Širina 245
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 93
Brzinski (Y)
Homologacija za BMW MOTORSPORT (M135i M3 M5 M6 serija 1M Z4M)
Označavanje

E

C

70dB

245/35 ZR19 (93Y) XL MO1
Širina 245
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 93
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES, samo SL65 AMG
Označavanje

E

C

70dB

255/35 ZR19 (96Y) XL MO1
Širina 255
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 96
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES, samo SL65 AMG
Označavanje

E

C

71dB

265/35 ZR19 (98Y) XL MO1
Širina 265
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 98
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES, samo SL65 AMG
Označavanje

E

C

71dB

265/35 ZR19 (98Y) XL
Širina 265
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 98
Brzinski (Y)
Označavanje

E

C

71dB

265/35 ZR19 (98Y) XL MO
Širina 265
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 98
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES
Označavanje

E

C

71dB

265/35 ZR19 (98Y) XL ★
Širina 265
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 98
Brzinski (Y)
Homologacija za BMW MOTORSPORT (M135i M3 M5 M6 serija 1M Z4M)
Označavanje

E

E

71dB

265/35 ZR19 (98Y) XL ★ DT
Širina 265
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 98
Brzinski (Y)
Homologacija za BMW MOTORSPORT (M135i M3 M5 M6 serija 1M Z4M)
Specifikacija DT
Označavanje

E

C

71dB

275/35 ZR19 (100Y) XL MO
Širina 275
Visina 35
Prečnik 19
Nosivosti 100
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES
Označavanje

E

C

71dB

305/30 ZR19 (102Y) XL N0
Širina 305
Visina 30
Prečnik 19
Nosivosti 102
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

C

73dB

325/30 ZR19 (105Y) XL N0
Širina 325
Visina 30
Prečnik 19
Nosivosti 105
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

C

73dB

245/30 ZR20 (90Y) XL AO
Širina 245
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 90
Brzinski (Y)
Homologacija za AUDI
Označavanje

E

E

70dB

245/30 ZR20 (90Y) XL RO1
Širina 245
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 90
Brzinski (Y)
Homologacija za AUDI QUATTRO (A5 S5 RS4 RS6 TT R8)
Označavanje

E

C

70dB

245/35 ZR20 (95Y) XL N1
Širina 245
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 95
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

E

70dB

245/35 ZR20 (95Y) XL
Širina 245
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 95
Brzinski (Y)
Označavanje

E

E

71dB

245/35 ZR20 (95Y) XL K1
Širina 245
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 95
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Označavanje

E

C

70dB

245/35 ZR20 (95Y) XL K2
Širina 245
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 95
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Označavanje

E

E

71dB

255/35 ZR20 (97Y) XL K1 ACOUSTIC
Širina 255
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 97
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Specifikacija ACOUSTIC
Označavanje

E

C

71dB

Novi 255/35ZR20 (97Y) XL N0
Širina 255
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 97
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
265/35 ZR20 (95Y) N0
Širina 265
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 95
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

C

71dB

265/35 ZR20 (99Y) XL N2
Širina 265
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 99
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

C

71dB

265/35 ZR20 (99Y) XL J
Širina 265
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 99
Brzinski (Y)
Homologacija za JAGUAR
Označavanje

E

C

71dB

285/30 ZR20 (99Y) XL MO1
Širina 285
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 99
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES, samo SL65 AMG
Označavanje

E

C

73dB

285/30 ZR20 (99Y) XL ★
Širina 285
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 99
Brzinski (Y)
Homologacija za BMW MOTORSPORT (M135i M3 M5 M6 serija 1M Z4M)
Označavanje

E

E

73dB

295/30 ZR20 (101Y) XL MO
Širina 295
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 101
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES
Označavanje

E

C

73dB

295/30 ZR20 (101Y) XL N1
Širina 295
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 101
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
305/30 ZR20 (103Y) XL K1
Širina 305
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Označavanje

E

C

73dB

305/30 ZR20 (103Y) XL N1
Širina 305
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

E

73dB

305/30 ZR20 (103Y) XL MO
Širina 305
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES
Označavanje

E

C

73dB

305/30 ZR20 (103Y) XL AO
Širina 305
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za AUDI
Označavanje

E

E

73dB

305/30 ZR20 (103Y) XL J
Širina 305
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za JAGUAR
Označavanje

E

E

73dB

305/30 ZR20 (103Y) XL K2
Širina 305
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Označavanje

E

E

74dB

315/30 ZR20 (104Y) XL K1 ACOUSTIC
Širina 315
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 104
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Specifikacija ACOUSTIC
Označavanje

E

E

75dB

325/30 ZR20 (106Y) XL MO
Širina 325
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 106
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES
Označavanje

E

C

73dB

325/30 ZR20 (106Y) XL
Širina 325
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 106
Brzinski (Y)
345/30 ZR20 (106Y)
Širina 345
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 106
Brzinski (Y)
Označavanje

E

C

72dB

275/35 ZR21 (103Y) XL MO1
Širina 275
Visina 35
Prečnik 21
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES, samo SL65 AMG
Označavanje

E

E

71dB

315/30 ZR21 (105Y) XL MO1
Širina 315
Visina 30
Prečnik 21
Nosivosti 105
Brzinski (Y)
Homologacija za MERCEDES, samo SL65 AMG
Označavanje

E

E

73dB

Novi 315/30ZR21 (105Y) XL N0
Širina 315
Visina 30
Prečnik 21
Nosivosti 105
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
325/30 ZR21 (104Y) N0
Širina 325
Visina 30
Prečnik 21
Nosivosti 104
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

C

C

73dB

325/30 ZR21 (108Y) XL N2
Širina 325
Visina 30
Prečnik 21
Nosivosti 108
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
PRAVNE NAPOMENE

 

 

(1) Eksterni testovi koje je DEKRA TEST CENTAR sproveo na Michelin-ov zahtev, na Porsche 911 GT3 (997), u maju 2017. na dimenziji 235 / 35-19 i 305 / 30-19. Praznina u pogledu prosečnog vremena kruga na krugu Charade (FR), upoređujući MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R

(2) Eksterni testovi koje je DEKRA TEST CENTAR sproveo na Michelin-ov zahtev, na Porsche Carrera S, u maju 2017., dimenzija 235 / 35-19 i 305 / 30-19. Praznina u pogledu krugova prošla je bez oštećenja pneumatika u krugu Charade (FR) upoređujući MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R

(3) Eksterni testovi koje je DEKRA TEST CENTAR sproveo na Michelin-ov zahtev, na Porsche Carrera S, u maju 2017., dimenzija 235 / 35-19 i 305 / 30-19. Regularnost procenjena kroz evoluciju vremena kruga s brojem krugova na krugu Charade (FR) upoređujući MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R

(4) Interna studija u Nardu koju je u januaru 2018. sproveo Michelin, na PORSCHE 911 GT2 RS dimenzija 265 / 35-20 na prednjoj osovini i 325 / 30-21 na zadnjoj osovini, izmereno -2,9sec / krug u odnosu na MICHELIN PILOT SPORT KUP 2

(5) Mišljenja potrošača (301) o pneumatiku MICHELIN Pilot Sport Cup 2 objavljena 19. 9. 2018. na svim Michelin-ovim evropskim veb stranicama (informacije sakupljene i prikupljene na veb stranici: www.michelin.fr i overene od strane sertifikatora)

Sami ste odgovorni za kvalitet i performanse svojih pneumatika. Mi vam zato preporučujemo da poštujete sledeće savete za bezbednost i korišćenje. Savete za bezbednost možete preuzeti ovde.

 

 

 

KORIŠĆENJE NA PUTU
• Pridržavajte se pritiska za naduvavanje koji preporučuje proizvođač automobila
KORIŠĆENJE NA STAZI

 

- OSNOVNI PODACI
• Za dan na stazi,  uvek započnite pritiscima naduvavanja koji se preporučuju za KORIŠĆENJE NA PUTU, koji postepeno dovode  pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 do temperature
• Nakon neprekidne vožnje krugova, proverite i tek onda lagano podesite pritisak naduvavanja da bi dostigao najbolji radni nivo
- VRELI PNEUMATICI
• Najbolji radni pritisak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) kada je vruć, u zavisnosti od modela vozila i staze na kojoj se koristi
• Međutim, nekim modelima vozila će biti potreban viši pritisak pritiska od 2,7 bara (39 psi, kada je vruć)
- HLADNI PNEUMATICI
• Nikada ne koristite pritisak naduvavanja ispod 1,9 bara (28 psi) kada je hladan
• Da biste optimizovali dugotrajnost pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, Michelin toplo preporučuje da koristite minimalni pritisak naduvavanja koji padne između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)

 

OPREZ!
• Redovno proveravajte preostale dubine gazećeg sloja (najmanje 1,6 mm) i proverite da nema oštećenja
• Redovno proveravajte spoljne bočne zidove: ako primetite bilo kakav nivo habanja, poput nestajanja oznaka bočnih zidova, to može biti znak da su pritisci  naduvavanja / radni pritisci preniski. U tom slučaju ponovo podesite pritisak na najmanje +0,2 bara (+ 3 psi) kako biste povećali prianjanje i maksimizovali dugovečnost staze
• Najbolje performanse (prianjanje) se uvek postižu prianjanjem šare gazišta, a ne vožnjom po bočnim zidovima.

 

Posle dana na stazi
• Uvek proverite habanje pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i dubine gazećeg sloja, koji bi trebalo da bude najmanje 1,6 mm kako biste bili sigurni da nema oštećenja
• Pre nego što izađete sa staze za ponovnu vožnju na putu: proverite da li su se pneumatici ohladili i ponovo podesite pritisak na preporučeni nivo proizvođača automobila
• Ne zaboravite da uključite  elektronski sistem bezbednosti i pomoći u vašem automobilu, kao i da resetujete sistem za praćenje pritiska u pneumaticima

 

• OPREZ!
• Ako se ne koriste duže vreme, uklonite pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (montirane na točkove) i smanjite njihov pritisak do polovine njihove normalne vrednosti za skladištenje
• Skladištite pneumatike u čistom, suvom prostoru, daleko od direktne sunčeve svetlosti i izvora ozona (električni uređaji i materijali / hemikalije) i iznad 0 ° C (32 ° F) u skladu sa informacijama koje je Michelin dao u tehničkoj dokumentaciji ili veb sajtovima
• Ne koristite, ne čuvajte, ne držite ili ne isporučujte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na sobnoj temperaturi ispod -10 ° C (14 ° F)
• Pod tim uslovima, komponente pneumatika  mogu degradirati, što rezultira smanjenim performansama, a na niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smeše pneumatika, a samim tim i do smanjenja potencijala u upotrebi
• Nikada ne koristite pneumatik sa pukotinama, lomovima ili oštećenjima bočnog zida ili gazišta. U slučaju nedoumica, obratite se lokalnom Michelin-ovom tehničkom odeljenju
• Kada se intenzivno koristi u krugovima, imajte na umu da oštećenja pneumatika i njegove karkase  mogu nastati usled redovne vožnje po ivičnjacima na ivicama kruga
• Preporučljivo je vizuelno proveriti pneumatike  nakon svake vožnje, pre nego što se vratite u krug
• U slučaju duže vožnje  preko ivičnjaka (ili ako vozite u velikoj meri van staze), preporučljivo je proveriti unutrašnje stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati sa točka i profesionalno pregledati da li ima oštećenja, i za unutrašnjost i za spoljašnjost pneumatika

 

Geometrijske postavke, npr. nagib / centriranje
• Na stazi se mogu prilagoditi podešavanja geometrije (prvenstveno nagib) kako bi se poboljšala brzina u krivini i prianjanje kroz maksimizovanje traga pneumatika, a isto tako sprečilo prekomerno habanje / zamor spoljašnje ivice.
• Nagib: za optimalne rezultate u krugu, negativne postavke nagiba bi trebalo da budu između -1,5 ° i -3 °, zavisno od rasporeda kruga i vrste vozila. NIKADA ne prelazite -4 ° negativnog nagiba
• Vrednosti nagiba za upotrebu na putu moraju se zasnivati na preporučenim podešavanjima na putu da bi se osiguralo pravilno rukovanje i ponašanje i za vozilo i za pneumatike.

 

PREPORUKE ZA UPOTREBU
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 je pneumatik za staze (poluglatka guma) optimizovan za upotrebu za suve staze i vrhunska verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R za ekstremne performanse na suvom na trkačkim stazama.
Na vlažnim stazama ili putevima, poluglatki pneumatici, posebno u dotrajalom stanju, mogu biti pod velikim uticajem pojave akvaplaninga. Vozite pažljivo i smanjenim brzinama po mokrim putevima. Proverite i da li su sistemi za pomoć u vozilu uključeni.
Međutim, ovi pneumatici ispunjavaju zakonske uslove za upotrebu na javnom autoputu i ​​otvorenim putevima zemalja u kojima se distribuiraju.
• Iz razloga upravljanja na stazama i putevima, snažno se savetuje postavljanje kompleta od četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Kao specijalni pneumatik za ekstremno suve uslove, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R zahteva fazu zagrevanja, uporedivo sa trkačkim pneumaticima da bi se postigle njegove optimalne performanse.