PNEUMATICIPNEUMATICI SAVETISAVETI PRODAVCIPRODAVCI

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

SPREMITE SE ZA TRKAČKU STAZU. PNEUMATIK ZA TRKAČKU STAZU DOZVOLJEN ZA KORIŠĆENJE NA PUTU.

  • Letnji
  • Trkački
UKUPNA OCENA NA OSNOVU 314 komentara
Pročitaj 314 komentara
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • VRH

PRIPREMITE SVOJU KUPOVINU

SAZNAJTE ODMAH

PRONAĐITE PRODAVCA

Pneumatik za koji je predviđeno da nadmaši vreme kruga na trkačkoj stazi i sa homologacijama za korišćenje na otvorenom putu! I preko 40% više krugova(2) i brži(1) zahvaljujući izdržljivosti u odnosu na konkurenciju

Koja guma je prava za mene?


Najbolje vreme kruga na suvoj podlozi(1)

u proseku za 1''20 brži od svojih konkurenata(1)


Najbolja izdržljivost na trkačkoj stazi(2)

u proseku za 40% više krugova od svojih konkurenata(2)


Najbolji u klasi pravilnosti(3)



Novi MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: onaj koji probija vreme kruga

Ova najnovija verzija pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 posebno je napravljena za iskusne vozače sa izrazito sportskim vozilima. Sa oznakom "R", pneumatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 dostiže ekstremne nivoe bočnog prianjanja zahvaljujući ekskluzivnim smešama koje dolaze direktno iz iskustva iz motosporta.  Usredsredite se na merenje vremena, a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R će se pobrinuti istovremeno za prianjanje i preciznost u vožnji!

Galerija

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Homologovana za put, dizajnirana za stazu
Tehnologija dugovečnosti na trkačkoj stazi 2.0®
Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring rekord

Šta se krije iza?


Tehnologija dvostruke smeše

Dve različite gume koriščene su na spoljnom i unutrašnjem delu šare gazećeg sloja
- spolja: elastomer „High Molecular Chain” garantuje izuzetno prianjanje a naročito na oštrim krivinama
- unutra: znatno rigidniji elastomer optimizuje upravljačku kontrolu i prianjanje na vlažnoj podlozi


Tehnologija dugovečnosti na trkačkoj stazi 2.0®

- Sporije habanje spoljnih ramena
- Spoljni rameni pojas ojačan posebnom gumom visokootpornom na habanje
Za unapređenu izdržljivost / dugovečnost na trkačkoj stazi


Upoznajte najnoviju verziju pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: onog koji probija vreme kruga

'Čak i do 0,5 sekundi po pređenom kilometru brži na trkačkoj stazi, dovodeći do ludila osoblje koje meri vreme na trci Nürburgring Nordschleife(4)

Dimenzije i kategorije etiketiranja 

Dimenzije i kategorije etiketiranja 

Širina Visina Prečnik Nosivosti Brzinski Specifikacija
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL E E 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K2 E E 71dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N2 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | J E C 71dB
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
275 35 R 21 103 ZR(Y) XL | MO1 E E 71dB
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K2 E E 74dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | J E E 73dB
315 30 R 21 105 ZR(Y) XL | MO1 E E 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N2 E C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB

OCENE I KOMENTARI

OCENE I KOMENTARI

2 od 314

  • UKUPNA OCENA
    1 5 5
    • DRŽ I KOČ NA SUVOM
      100%
    • DRŽ I KOČ NA MOKROM
      40%
    • DUGOTRAJNOST
      40%
    Da li biste preporučili ovaj pneumatik?
    DA
    Piste Francuska, Март 9, 2015 Pratique 2 fois par an du pilotage sur piste,5 fois par an a Alicante et fois par an à Budapest via les autobans(235 km/h GPS)
    MODELI VOZILA peugeot RCZ
    |
    DIMENZIJE PNEUMATIKA 19
  • UKUPNA OCENA
    1 5 5
    • DRŽ I KOČ NA SUVOM
      100%
    • DRŽ I KOČ NA MOKROM
      100%
    • DUGOTRAJNOST
      100%
    Da li biste preporučili ovaj pneumatik?
    DA
    Recomand MICHELIN Rumunija, Јул 17, 2014 Cu anvelope MICHELIN drumul iti pare mai lin.
    MODELI VOZILA opel
    |
    DIMENZIJE PNEUMATIKA 16
  • AUTOMOBIL
  • SUV - 4X4
  • KOMBI - KAMPER
Loader

Pravne napomene

(1) Eksterne testove sproveo DEKRA TEST CENTER na Mišlenov zahtev na vozilu Porsche 911 GT3 (997), u maju 2017. godine na dimenzijama 235/35-19 i 305/30-19. Raskorak u smislu prosečnog vremena kruga na kružnoj stazi Šarad (FR) poređenjem pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R.
(2) Eksterne testove sproveo DEKRA TEST CENTER na Mišlenov zahtev na vozilu Porsche Carrera S, u maju 2017. godine na dimenzijama 235/35-19 i 305/30-19. Raskorak u smislu napravljenih krugova bez oštećenja pneumatika na kružnoj stazi Šarad (FR) poređenjem pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R.
(3) Eksterne testove sproveo DEKRA TEST CENTER na Mišlenov zahtev na vozilu Porsche Carrera S, u maju 2017. godine na dimenzijama 235/35-19 i 305/30-19. Pravilnost procenjena kroz poređenje vremena kruga sa brojem krugova na kružnoj stazi Šarad (FR) poređenjem pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 sa pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R.
(4) Internim ispitivanjem koje je u Nardou sproveo Michelin, u januaru 2018. godine, na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS na dimenzijama  265/35-20 na prednjoj osovini i 325/30-21 na zadnjoj osovini, izmereno -2,9 sek/krug u odnosu na MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (5) Mišljenja potrošača (301) o pneumatiku MICHELIN Pilot Sport Cup 2 objavljena 19. 09. 2018. godine na svim Mišlenovim evropskim veb-sajtovima (podaci sakupljeni i objedinjeni na veb-sajtu: www.michelin.fr i potvrđeni od strane nadzornog tela).

Sami ste odgovorni za kvalitet i performanse svojih pneumatika. Mi vam zato preporučujemo da poštujete sledeće savete za bezbednost i korišćenje. Savete za bezbednost možete preuzeti ovde.



KORIŠĆENJE NA PUTU

• Pridržavajte se vrednosti za pritisak pumpanja pneumatika koje preporučuje proizvođač automobila

KORIŠĆENJE NA TRKAČKOJ STAZI
OSNOVNO
• Za dan na trkačkoj stazi, uvek krenite od pritiska pumpanja koji se preporučuje za KORIŠĆENJE NA PUTU i koji će postepeno dovesti pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 do odgovarajuće temperature
• Nakon priličnog broja krugova proverite i samo onda neznatno korigujte pritisak u pneumaticima kako biste dostigli najbolji način rada

VRELI PNEUMATICI
• Najbolji radni pritisak za pneumatike MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 kreće se između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) kad su vreli, u zavisnosti od modela vozila i trkačke staze na kojoj se koriste
• Međutim, za određene modele vozila zahtevaće se viši pritisak pumpanja od 2,7 bara (39 psi kad su vreli)

HLADNI PNEUMATICI
• Kad su pneumatici hladni, nikad nemojte koristiti pritisak pumpanja koji je niži od 1,9 bara (28 psi)
• Za optimalnu dugovečnost na trkačkoj stazi za svoj pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2, kompanija Michelin toplo preporučuje da koristite minimalni pritisak pumpanja koji se kreće u granicama 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)


UPOZORENJE
• Redovno proveravajte dubinu preostale šare gazećeg sloja (najmanje 1,6 mm) starajući se o tome da nema nekih oštećenja
• Redovno proveravajte bokove pneumatika: uočite li bilo kakve tragove habanja, kao što je nestajanje oznaka na bokovima, to može ukazivati na činjenicu da je pritisak naduvavanja/radni pritisak PREVIŠE NIZAK. U tom slučaju, korigujte pritisak za najmanje +0,2 bara (+ 3 psi) kako biste pospešili prianjanje i maksimalno produžili trajanje pneumatika na trkačkoj stazi
• Najbolje performanse (prianjanje) uvek se postižu prianjanjem šare gazećeg sloja, a ne vožnjom po rubovima pneumatika.

Nakon dana na trkačkoj stazi
• Uvek proverite ishabanost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i preostalu dubinu šare gazećeg sloja, koja ne sme biti manja od 1,6 mm starajući se o tome da ne dođe ni do kakvih oštećenja
• Pre nego što napustite trkačku stazu i nastavite da ponovo vozite na drumu: postarajte se da se pneumatici ohlade i podesite pritisak u njima shodno preporučenoj vrednosti proizvođača vozila
• Ne zaboravite da u svom vozilu uključite elekstonske sisteme bezbednosti i pomoći, kao i da iznova podesite sistem za nadziranje pritiska u pneumaticima

UPOZORENJE!
• Ako pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 ne nameravate da koristite u dužem vremenskom periodu, uklonite ih (montirane na njihovim točkovima) i tokom perioda čuvanja prepolovite uobičajeni pritisak u njima
• Pneumatike čuvajte na čistom i suvom mestu, ne izlažući ih direktnim sunčevim zracima i izvorima ozona (električni uređaji i materijali/hemikalije), kao i na temperaturama iznad 0°C (32°F) saglasno informacijama koje daje kompanija Michelin u tehničkoj dokumentaciji ili na veb-sajtovima
• Pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 nemojte koristiti, čuvati, njima rukovati ili ih prevoziti na spoljnim temperaturama ispod -10°C (14°F)
• Pod ovakvim uslovima sastavne komponente pneumatika mogu se oštetiti, dovodeći do smanjenih performansi, a niske temperature mogu dovesti do pukotina ili oštećenja u smeši pneumatika čime se smanjuje potencijal njihovog korišćenja
• Nikada nemojte koristiti pneumatike na čijim rubovima ili šari gazećeg sloja postoje pukotine, naprsline ili oštećenja. U slučaju bilo kakve nedoumice stupite u kontakt sa lokalnom tehničkom službom kompanije Michelin
• Kad se koriste intenzivno u dugim vremenskim periodima na kružnim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njihove karkase usled redovnog prelaženja preko ivičnjaka na ivicama kružne staze
• Pre nego što se ponovo vratite na kružnu stazu, savetujemo da nakon svake vožnje vizuelno proverite pneumatike
• U slučaju izrazito duge vožnje preko ivičnjaka (kao i intenzivne vožnje izvan trkačke staze) savetujemo da proverite unutrašnje stranje pneumatika i njegovu konstrukciju time što ćete ga demontirati s točka i poveriti profesionalnom licu da ustanovi da li postoje eventualna oštećenja u unutrašnjosti i na spoljnom delu pneumatika

Geometrijski parametri: na primer, nagib točkova / raspon točkova
• Na trkačkoj stazi, geometrijski parametri (prvenstveno nagib točkova) mogu se modifikovati kako bi se unapredila brzina u skretanjima i prianjanje kroz maksimalni mogući otisak pneumatika i kako bi se sprečilo njegovo prekomerno habanje po spoljnom obodu.
• Nagib točkova : za postizanje optimalnih rezultata na kružnoj stazi, negativna podešavanja nagiba točkova treba da se kreću u rasponu od -1,5° do  -3° u zavisnosti od izgleda kružne staze i vrste vozila. NIKAD NEMOJTE PREKORAČITI negativnu vrednost -4° za nagib točkova
• Vrednosti za nagib točkova na drumu moraju se zasnivati na preporučenim parametrima za drumsku vožnju kako bi se osiguralo ispravno rukovanje i ponašanje kako vozila, tako i samih pneumatika

PREPORUKE ZA KORIŠĆENJE
• Pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 je pneumatik za trkačke staze (poluglatki pneumatik) koji je optimizovan za korišćenje na SUVOJ trkačkoj stazi, a najnovija verzija pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R je za izrazito SUVE performanse na trkačkim stazama. Na vlažnim trkačkim stazama ili drumu poluglatki pneumatici, a posebno ako su ihabani, mogu biti ispraćeni akvapaningom. Na vlažnim putevima savetujemo pažljivu vožnju pri smanjenoj brzini. Osim toga, proverite da li su uključeni i pomoćni sistemi u vozilu. Međutim, ovi pneumatici ispunjavaju zakonske uslove za korišćenje na javim auto-putevima i otvorenim putevima u zemljama u koje se distribuiraju.
• Iz  razloga rukovanja na stazi i drumu, toplo se preporučuje montiranje sva četiri pneumatika Dodatne informacije o korišćenju pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: Kao posebna vrsta pneumatika za izrazito suve uslove, za pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R se zahteva faza predzagrevanja, po uzoru na trkačke pneumatike, kako bi se osiguralo dostizanje njegovih optimalnih performansi.