product header

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 R
  • Letnji

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R

  • Pneumatici za putnička vozila

GUMA KOJA POMERA GRANICE U VREMENU KRUGA

GUMA napravljena da se ističe vremenima kruga i homologovana za upotrebu na otvorenom drumu!

  • Letnji

KOJA GUMA JE PRAVA ZA MENE?

benefit1

benefit1

Vrhunske performanse trkačkih pneumatika za postizanje najboljih vremena kruga (1)

  • 0,5 sec po km po suvom vremenu kruga na trkačkoj stazi (1)
  • ekvivalentno + 150ks na vozilu snage 520ks (2)

product image

product image

Dizajniran sa proizvođačima automobila na nekim od najmoćnijih i najprestižnijih vozila za postavljanje novih rekorda

Homologovan na vozilima PORSCHE, FERRARI, MERCEDES AMG i CORVETTE

exclusive

exclusive

Jedinstven Premium Touch dizajn unapređuje najprestižniji automobil i superautomobil

Kombinujte performanse na stazi s poboljšanim stilom karirane zastave Premium Touch dizajna bočnog zida

ŠTA SE KRIJE IZA?

Ekskluzivna mešavina smeša dolazi direktno iz motosporta

Izuzetno suva smeša sa specifičnom formulom

Izmenjen dezen gazećeg sloja radi povećanja kontaktne površine za oko 10% (4)

Spoljnji rameni deo: smanjen broj kanala i transverzalni koeficijent blokova (4)
Centralni deo : uži kanali (4)
Unutrašnji rameni deo: nepromenjen dizajn za performanse na mokrim površinama

Tehnologija «Dynamic Response» (Dinamički odgovor)

Tehnologija «dinamički odgovor»: hibridni pojas od aramida i najlona osigurava optimalan prenos instrukcija za upravljanje na put

Dizajniran sa proizvođačima automobila na nekim od najmoćnijih i najprestižnijih vozila za postavljanje novih rekorda

MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R od svog predstavljanja srušio je tri rekorda u legendarnom Nürburgring Nordschleifeu, kao i rekord u Road Atlanta (USA) i Road America (SAD) (1)

Premium Touch - patentirana tehnologija kompanije Michelin  

Jedinstveni dizajn bočnih zidova ističe oznaku "R" i povećava premijum svojstvo. Dizajn "karirane zastave" ističe snažnu povezanost s Michelin-ovim odeljenjem za takmičenja.

Je ovo pravi pneumatik za mene?

Dostupno veličina: 4

Veličina naplatka

20''
21''
245/35ZR20 (95Y) XL K1
Širina 245
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 95
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Označavanje

E

E

070dB

265/35 ZR20 (99Y) XL N0
Širina 265
Visina 35
Prečnik 20
Nosivosti 99
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

E

071dB

305/30ZR20 (103Y) XL K1
Širina 305
Visina 30
Prečnik 20
Nosivosti 103
Brzinski (Y)
Homologacija za FERRARI
Označavanje

E

E

074dB

325/30 ZR21 (108Y) XL N0
Širina 325
Visina 30
Prečnik 21
Nosivosti 108
Brzinski (Y)
Homologacija za PORSCHE
Označavanje

E

E

073dB

PRAVNE NAPOMENE

 

(1) Interna studija u Nardou koju je u januaru 2018. sproveo Michelin, na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS dimenzija 265 / 35-20 na prednjoj osovini i 325 / 30-21 na zadnjoj osovini, izmereno -2,9sec / krug u odnosu na MICHELIN PILOT SPORT CUP 2

  • Septembar 2017. Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6: 47,3 na PORSCHE 911 GT2 RS
  • April 2018. Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6: 56,4 na PORSCHE 911 GT3 RS
  • Oktobar 2018. Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6: 40,33 na PORSCHE 911 GT2 RS (Manthey Racing)
  • Mart 2019. Road Atlanta (SAD) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1: 24,88 na PORSCHE 911 GT2 RS
  • April 201. Road Amerika (SAD) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2: 15,17 na PORSCHE 911 GT2 RS

 (2) Na osnovu interne simulacije koja integriše snagu vozila, masu vozila, aerodinamičke karakteristike, performanse prianjanja pneumatika i kružne staze
(3) Interna studija u odnosu na prethodnika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 u 265 / 35R20 i 325/35R21
(4) Interni testovi protiv prethodnika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 u 265/35R20 i 325/35R21 

 KORIŠĆENJE NA PUTU
• Pridržavajte se vrednosti za pritisak pumpanja pneumatika koje preporučuje proizvođač automobila

KORIŠĆENJE NA TRKAČKOJ STAZI
OSNOVNO
• Za dan na trkačkoj stazi, uvek krenite od pritiska pumpanja koji se preporučuje za KORIŠĆENJE NA PUTU i koji će postepeno dovesti pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R do odgovarajuće temperature
• Nakon priličnog broja krugova proverite i samo onda neznatno korigujte pritisak u pneumaticima kako biste dostigli najbolji način rada

VRELI PNEUMATICI
• Najbolji radni pritisak za pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R kreće se između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) kad su vreli, u zavisnosti od modela vozila i trkačke staze na kojoj se koriste
• Međutim, za određene modele vozila zahtevaće se viši pritisak pumpanja od 2,7 bara (39 psi kad su vreli)

HLADNI PNEUMATICI
• Kad su pneumatici hladni, nikad nemojte koristiti pritisak pumpanja koji je niži od 1,9 bara (28 psi)
• Za optimalnu dugovečnost na trkačkoj stazi za svoj pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R, kompanija Michelin toplo preporučuje da koristite minimalni pritisak pumpanja koji se kreće u granicama 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)


UPOZORENJE
• Redovno proveravajte dubinu preostale šare gazećeg sloja (najmanje 1,6 mm) starajući se o tome da nema nekih oštećenja
• Redovno proveravajte bokove pneumatika: uočite li bilo kakve tragove habanja, kao što je nestajanje oznaka na bokovima, to može ukazivati na činjenicu da je pritisak naduvavanja/radni pritisak PREVIŠE NIZAK. U tom slučaju, korigujte pritisak za najmanje +0,2 bara (+ 3 psi) kako biste pospešili prianjanje i maksimalno produžili trajanje pneumatika na trkačkoj stazi
• Najbolje performanse (prianjanje) uvek se postižu prianjanjem šare gazećeg sloja, a ne vožnjom po rubovima pneumatika.

Nakon dana na trkačkoj stazi
• Uvek proverite ishabanost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R i preostalu dubinu šare gazećeg sloja, koja ne sme biti manja od 1,6 mm starajući se o tome da ne dođe ni do kakvih oštećenja
• Pre nego što napustite trkačku stazu i nastavite da ponovo vozite na drumu: postarajte se da se pneumatici ohlade i podesite pritisak u njima shodno preporučenoj vrednosti proizvođača vozila
• Ne zaboravite da u svom vozilu uključite elekstonske sisteme bezbednosti i pomoći, kao i da iznova podesite sistem za nadziranje pritiska u pneumaticima

UPOZORENJE!
• Ako pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 ne nameravate da koristite u dužem vremenskom periodu, uklonite ih (montirane na njihovim točkovima) i tokom perioda čuvanja prepolovite uobičajeni pritisak u njima
• Pneumatike čuvajte na čistom i suvom mestu, ne izlažući ih direktnim sunčevim zracima i izvorima ozona (električni uređaji i materijali/hemikalije), kao i na temperaturama iznad 0°C (32°F) saglasno informacijama koje daje kompanija Michelin u tehničkoj dokumentaciji ili na veb-sajtovima
• Pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 nemojte koristiti, čuvati, njima rukovati ili ih prevoziti na spoljnim temperaturama ispod -10°C (14°F)
• Pod ovakvim uslovima sastavne komponente pneumatika mogu se oštetiti, dovodeći do smanjenih performansi, a niske temperature mogu dovesti do pukotina ili oštećenja u smeši pneumatika čime se smanjuje potencijal njihovog korišćenja
• Nikada nemojte koristiti pneumatike na čijim rubovima ili šari gazećeg sloja postoje pukotine, naprsline ili oštećenja. U slučaju bilo kakve nedoumice stupite u kontakt sa lokalnom tehničkom službom kompanije Michelin 
• Kad se koriste intenzivno u dugim vremenskim periodima na kružnim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njihove karkase usled redovnog prelaženja preko ivičnjaka na ivicama kružne staze
• Pre nego što se ponovo vratite na kružnu stazu, savetujemo da nakon svake vožnje vizuelno proverite pneumatike
• U slučaju izrazito duge vožnje preko ivičnjaka (kao i intenzivne vožnje izvan trkačke staze) savetujemo da proverite unutrašnje stranje pneumatika i njegovu konstrukciju time što ćete ga demontirati s točka i poveriti profesionalnom licu da ustanovi da li postoje eventualna oštećenja u unutrašnjosti i na spoljnom delu pneumatika

Geometrijski parametri: na primer, nagib točkova / raspon točkova
• Na trkačkoj stazi, geometrijski parametri (prvenstveno nagib točkova) mogu se modifikovati kako bi se unapredila brzina u skretanjima i prianjanje kroz maksimalni mogući otisak pneumatika i kako bi se sprečilo njegovo prekomerno habanje po spoljnom obodu.
• Nagib točkova : za postizanje optimalnih rezultata na kružnoj stazi, negativna podešavanja nagiba točkova treba da se kreću u rasponu od -1,5° do  -3° u zavisnosti od izgleda kružne staze i vrste vozila. NIKAD NEMOJTE PREKORAČITI negativnu vrednost -4° za nagib točkova
• Vrednosti za nagib točkova na drumu moraju se zasnivati na preporučenim parametrima za drumsku vožnju kako bi se osiguralo ispravno rukovanje i ponašanje kako vozila, tako i samih pneumatika

PREPORUKE ZA KORIŠĆENJE
• Pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 je pneumatik za trkačke staze (poluglatki pneumatik) koji je optimizovan za korišćenje na SUVOJ trkačkoj stazi, a najnovija verzija pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R je za izrazito SUVE performanse na trkačkim stazama. Na vlažnim trkačkim stazama ili drumu poluglatki pneumatici, a posebno ako su ihabani, mogu biti ispraćeni akvapaningom. Na vlažnim putevima savetujemo pažljivu vožnju pri smanjenoj brzini. Osim toga, proverite da li su uključeni i pomoćni sistemi u vozilu. Međutim, ovi pneumatici ispunjavaju zakonske uslove za korišćenje na javim auto-putevima i otvorenim putevima u zemljama u koje se distribuiraju.
• Iz  razloga rukovanja na stazi i drumu, toplo se preporučuje montiranje sva četiri pneumatika Dodatne informacije o korišćenju pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: Kao posebna vrsta pneumatika za izrazito suve uslove, za pneumatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R se zahteva faza predzagrevanja, po uzoru na trkačke pneumatike, kako bi se osiguralo dostizanje njegovih optimalnih performansi.