(1) - brza i konzistentna vremena kruga - INTERNA studija, Porsche 991 GT3 opremljen 245 / 35ZR20 i 305 / 30ZR20 u Valensiji (07/2018) i Renault Megane 3 RS sa 235 / 35ZR19 Charade i Ladoux ° 3 (10/2018) nakon 10 staza, poređenjem sa pneumatikom MICHELIN Pilot Sport Cup 2.
(2)- bolje performanse sa MICHELIN Track Connect - Interna studija koju je potvrdio administrator poređenjem pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 CONNECT s pneumatikom MICHELIN Track Connect, na vozilu Porsche 991(991) GT3 RS na kome su montirane dimenzije 265/35 ZR20 i 325/30 ZR21, sprovedena je na kružnoj stazi u Andaluziji u Španiji (novembar 2019. godine) nakon 15 krugova. Stvarni uslovi mogu varirati.
KORIŠĆENJE NA DRUMU
• Pridržavajte se vrednosti pritiska u pneumaticima koje preporučuje proizvođač automobila
KORIŠĆENJE NA TRKAČKOJ STAZI
KAKO DA UPRAVLJATE PRITISKOM U PNEUMATICIMA TOKOM TRKE
• Započinjete trkački dan ili to činite nakon duge pauze: Korišćenje pneumatika uvek započnite vrednostima pritiska u pneumaticima koje preporučuje proizvođač automobila za korišćenje na drumu
• Pripremite svoj pneumatik: postepeno podižite temperaturu pneumatika:
– 2 ritmična kruga;
– 3 brža kruga.
• Prilagodite pritisak u vrelim pneumaticima:
– Po sunčanom vremenu: vratite se na vrednosti pritiska koje preporučuje proizvođač automobila;
– Po kišovitom vremenu: bez promene pritiska (može biti veći nego što preporučuje proizvođač automobila).
• Posle nekoliko krugova: moguća su neznatna prilagođavanja s obzirom na profil habanja i izbalansiranost automobila.
PRE NAPUŠTANJA TRKAČKE STAZE I PONOVNE VOŽNJE NA DRUMU
• Uvek proverite stepen ishabanosti svojih pneumatika i preostalu dubinu šare gazećeg sloja, koja ne sme biti manja od 1,6 mm i postarajte se da nema nikakvih oštećenja na pneumatiku;
• Nakon što se pneumatici ohlade, vratite vrednosti pritiska u njima na one koje preporučuje proizvođač automobila;
• Ne zaboravite da uključite sve elektronske sisteme bezbednosti i pomoći na svom automobilu, kao i da ponovo podesite sistem za praćenje pritiska u pneumaticima;
• Ako je za potrebe trkačkog dana sprovedeno neko posebno podešavanje (recimo, ako je promenjena vrednost nagiba), važno je da ona bude vraćena na vrednost koja je predviđena za korišćenje na drumu.
UPOZORENJE!C105
• Ako ne nameravate da ih koristite u dužem vremenskom periodu, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 connect (montirane na njihovim točkovima) i vrednost pritiska u njima smanjite na pola tokom perioda skladištenja;
• Čuvajte pneumatike na čistom i suvom mestu, što dalje od izlaganja direktnoj sunčevoj svetlosti i izvorima ozona (električni uređaji i materijali/hemikalije) na temperaturi iznad 0 °C (32 °F) u skladu sa informacijama koje navodi Mišlen u tehničkoj dokumentaciji ili na veb sajtovima;
• Pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 connect nemojte koristiti, čuvati niti njima rukovati ili ih transportovati pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F);
• U ovim uslovima, sastavni delovi pneumatika mogu biti izloženi procesu propadanja, što dovodi do smanjivanja performansi, dok niske temperature mogu dovesti do pukotina ili oštećenja u smeši pneumatika i time smanjiti potencijal njegovog korišćenja;
• Nikada nemojte koristiti pneumatike sa pukotinama, naprsnućima ili oštećenjima na obodu ili na šari gazećeg sloja pneumatika. U slučaju bilo kakvih nedoumica posavetujte se sa lokalnom tehničkom službom Mišlen;
• Kada se na trkačkoj stazi intenzivno koriste u dugim vremenskim periodima, imajte na umu da može doći do oštećenja na pneumatiku i njegovoj karkasi od uobičajenog prelaženja preko ivičnjaka na ivicama trkačke staze;
• Savetujemo da pre nego što se ponovo vratite na trkačku stazu pneumatike vizuelno proverite nakon svake vožnje;
• U slučaju prelaženja preko ivičnjaka tokom dužeg vremenskog perioda (ili pojačanog korišćenja pneumatika van trkačke staze) savetujemo da proverite unutrašnje stanje pneumatika i njegovu konstrukciju; potrebno je da ga stručno lice demontira sa točka i pregleda da li na unutrašnjem i spoljnom delu postoje eventualna oštećenja.
Geometrijska podešavanja, na primer, Nagib/Raspon
• Na trkačkoj stazi se mogu menjati geometrijska podešavanja (prvenstveno nagib) kako bi se poboljšala brzina pri naglim skretanjima i prianjanje posredstvom maksimalnog pojačavanja otiska pneumatika, ali i da bi se sprečilo prekomerno habanje/trošenje na spoljnom rubu.
• Nagib: u cilju postizanja optimalnih rezultata na trkačkoj stazi, negativna podešavanja nagiba treba da budu između -1,5 ° i -3 ° u zavisnosti od izgleda trkačke staze i vrste samog vozila. NIKADA NEMOJTE prelaziti negativnu vrednost nagiba od -4 °.
• Vrednosti nagiba za korišćenje na drumu moraju se zasnivati na parametrima koji su preporučeni za „drumsku vožnju” kako bi se obezbedilo pravilno rukovanje i ponašanje kako vozila tako i pneumatika.
PREPORUKE ZA KORIŠĆENJE
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 connect je pneumatik za trkačku stazu (poluglatki pneumatik) optimizovan za korišćenje na trkačkoj stazi sa SUVOM podlogom.
Na vlažnim trkačkim stazama ili drumovima, korišćenje poluglatkih pneumatika, a posebno ako su ishabani, može biti propraćeno pojavom akvaplaninga. Vozite pažljivo i smanjenom brzinom na vlažnim drumskim podlogama. Obavezno proverite da li su uključeni pomoćni sistemi u vozilu.
Međutim, ovi pneumatici ispunjavaju zakonske uslove za korišćenje na javnim drumovima i otvorenim putevima u zemljama u kojima se distribuiraju.
• Radi pravilnog rukovanja na trkačkoj stazi i drumu, izrazito se preporučuje da budu montirana sva četiri ovakva pneumatika
• Kompatibilni sa sistemom Michelin Track Connect.