Dezen gazećeg sloja MICHELIN Pilot Alpin 4 može se razlikovati od onog prikazanog na suprotnoj strani. U zavisnosti od dimenzije, gazeći sloj može biti asimetričan ili usmeren.
Zašto koristiti asimetrične i usmerene šare gazećeg sloja?
Zaista, nova guma MICHELIN Pilot Alpin 4 postoji sa 2 različita dezena gazećeg sloja. MICHELIN je radio na ova dva rešenja u isto vreme: prvo je proizvedeno u saradnji sa Porscheom, a drugo u generičkom razvoju. Oba rešenja su dala odlične rezultate. Svaki dezen gazećeg sloja poštuje "Ridge'n'Flex" filozofiju i koristi iste elemente u malo drugačijim kombinacijama.
Tradicionalno se smatra da asimetrični dezeni nude bolje upravljanje. Šta je sa ponašanjem koje nudi MICHELIN Pilot Alpin 4 sa usmerenim gazećim slojem?
Zaista, korišćenje asimetrične šare gazećeg sloja je jedno rešenje za poboljšanje upravljanja, ali nije jedino. Kao što znate, guma je proizvod sa mnogo elemenata. Kombinujući ih na različite načine, možete postići odlično ponašanje, bilo da je gazeći sloj asimetričan ili usmeren. Jedan primer je nova usmerena guma MICHELIN Pilot Alpin 4 koju je Porsche odobrio za svoje modele 911 i Boxster.
Da li to znači da je Michelin Pilot Alpin 4 guma sa usmerenim gazećim slojem rezervisana za Porsche vozila?
Ne, ne samo.
Možda mislite da jeste, jer smo počeli sa dimenzijama za Porsche vozila, ali možemo da napravimo gume sa usmerenim gazećim slojem za druga vozila kako bi na bolji način izašli u susret zahtevima proizvođača.
Danas su ove dimenzije dostupne u dve verzije: V i W (sa ili bez posebne oznake za Porsche).
Dimenzije sa usmerenom šarom gazećeg sloja: