Ostali korisni predlozi i saveti

Moj pneumatik je ispumpan ili mekan
Moj pneumatik je ispumpan ili mekan
Simptom: ispumpan pneumatik
Simptom: ispumpan pneumatik

Dijagnostika: Oštećenje pneumatika koje zahteva popravku
- Većinu bušotina ili useklina nastalih od eksera dubine do 6 mm na šari mogu sanirati stručna lica za pneumatike koja će koristiti postupke koji su odobreni u ovoj delatnosti.
- Krpljenje na samom pneumatiku nije pouzdano i može biti opasno budući da se nakon bušenja mora pregledati i unutrašnjost samog pneumatika.
Rešenje:
- Pravilna popravka radijalnog pneumatika (većina pneumatika je ovog tipa) podrazumeva postavljanje gumene zakrpe na unutrašnji zid pneumatika, kao i gumeno ispunjavanje rupe.
- Ne pokušavajte da popravljate pneumatike sa bušotinama na šari koje su dublje od 6 mm ili bilo koje bočne bušotine. Takođe, ne pokušavajte popravku pneumatika koji su istrošeni ispod 2/32" dubine šare gazećeg sloja.
- Oštećen pneumatik zamenite rezervnim pneumatikom – ali pre toga na rubu rezervnog pneumatika proverite tačan pritisak naduvavanja, ograničenja u pogledu brzine i pređene kilometraže. Svoje vozilo odvezite na pregled kod stručnjaka za pneumatike.
Simptom: mekan pneumatik
Dijagnostika: Nedovoljno napumpani pneumatici
- Ovim se šari gazećeg sloja smanjuje vek trajanja time što se povećava habanje na spoljnim ivicama (ili po obodu) pneumatika
- Dolazi do dodatnog zagrevanja koje smanjuje trajnost pneumatika i može dovesti čak i do pucanja pneumatika
- Kroz povećanje otpora kotrljanja smanjuje se ekonomičnost potrošnje goriva
Rešenje:
Dopumpajte pnumatik do visine odgovarajućeg pritiska vazduha (označen sa „psi” na meraču pritiska)
Vrednost odgovarajućeg pritiska vazduha potražite u uputstvu za korišćenje vozila ili psi vrednost potražite na proizvođačkoj nalepnici na vratima vozila.

Ostali korisni predlozi i saveti