Srbija

Michelin u svetu

MISIJA ZA BOLJU MOBILNOST

MISIJA ZA BOLJU MOBILNOSTOd osnivanja komapanije, Michelin-ova misija doprinosi unapređenju mobilnosti roba i putnika i još više od toga, doprinos razvoju društva. Naš opšti cilj je zadovoljenje osnovne ljudske potrebe za druženjem, razmenom informacija i otkrivanjem novih stvari.

Michelin predano radi na sprovođenju svakog aspekta svog poslovanja na odgovoran načina. To uključuje donošenje efikasnih rešenja koji su u skladu s očekivanjima kupaca i akcionara. To znači poštovanje prirodnog okruženja uz istovremeno sprovođenje zdravih ekonomskih radnji.

Svaka odluka koju Michelin donosi i svaka radnja koju preduzima utemeljena je na sledećih pet temeljnih vrednosti:

  • Poštovanje kupaca
  • Poštovanje ljudi
  • Poštovanje akcoinara
  • Poštovanje životne sredina
  • Poštovanje činjenica

UKRATKO O KOMPANIJI

UKRATKO O KOMPANIJI

Misija komapnije Michelin je unapređenje mobilnost uvođenjem temeljnih vrednosti koje su poštovanje kupaca, poštovanje ljudi, poštovanje akcionara, poštovanje životne sredine i poštovanje činjenica u praksi.

Michelin je na vodećoj poziciji na svim tržištima pneumatika* i povezanih usluga. Stalnim dokazivanjem svog tehnološkog vođstva, stalnim inovacijama i proizvodima i uslugama visokih kvaliteta, putem svojih snažnih brendova, Michelin može slediti svoju strategiju globalnog razvoja i poboljšati učinak u svim aspektima svog poslovanja.

Neke ključne činjenice o kompaniji Michelin:
  • 109.193 zaposlenih (102.692 stalno zaposlenih)
  • Više od 150 miliona pneumatika i 10 miliona vodiča s kartama proizvedenih u 2009. godini
  • Neto prihodi ostvareni od prodaje: 14,8 milijardi evra
  • Tržište putničkih i lakih komercijalnih vozila: 80% pneumatika prodato na tržištu zamenskih pneumatika
  • Tržište kamiona: 80% pneumatika prodato na tržištu zamenskih pneumatika (za radijalne pneumatike)
  • 72 proizvodna postrojenja u 19 zemalja
  • Marketinške kampanje u više od 170 zemalja

*S globalnim tržišnim udelom od 16,3%. Izvor: Tire Business, Septembar 2009.

ORGANIZACIJA

ORGANIZACIJA

Kako bi bolje razumela tržište i udovoljila potrebama svojih kupaca, Michelin Grupa organizovana je u proizvodne linije, a svaka od njih posvećena je jednom području i ima sopstvene marketinške, razvojne i prodajne izvore.

Pogledajte ovu animaciju za detaljan organizacioni pregled kompanije Michelin

MICHELIN ŠIROM SVETA

MICHELIN ŠIROM SVETA

Saznajte sve o Michelin Grupi; posetite web-stranice naše kompanije