PNEUMATICIPNEUMATICI SAVETISAVETI PRODAVCIPRODAVCI

ŠTAMPA I NOVOSTI CENTAR

POČETAK EMITOVANJA „MICHELIN CROSSCLIMATE“ TV KAMPANJE inovativna reklamna kampanja za inovativni pneumatik

POČETAK EMITOVANJA „MICHELIN CROSSCLIMATE“ TV KAMPANJE inovativna reklamna kampanja za inovativni pneumatik

1. mart 2016. godine – Michelin, jedan od najomiljenijih brendova u Evropi , danas lansira novu reklamnu kampanju kojom predstavlja svoj inovativni pneumatik, MICHELIN CrossClimate.

Michelin je uspešno objedinio tehnologije za letnje i zimske pneumatike u jednom pneumatiku omogućavajući ljudima da budu bezbedni u svim vremenskim uslovima. Novi, drugačiji i neočekivani,  MICHELIN CrossClimate je jedini letnji pneumatik osmišljen za promenljive vremenske prilike.

Kako bi dao ilustrovani prikaz performansi ovog pneumatika, Michelin je smislio upečatljivu i zanimljivu priču o brendu koja više podseća na film, nego na reklamu.

Priča prati porodicu koja se našla na putu tri vremenska Titana koji predstavljaju vrućinu, kišu i sneg. Zastrašujući negativci se suočavaju sa Mišelinkom i porodica biva spasena, jer su vozači sa MICHELIN CrossClimate pneumaticima „opremljeni za neočekivane vremenske uslove.“

Ovu originalnu kampanju je razvio TBWA i nastavlja se serija animiranih prezentacija čiji je protagonista slavni predstavnik brenda Bibendum ― Mišelinko ― u animiranom svetu.

Ova inovativna kampanja koja ima za cilj da poveća vidljivost brenda i da maksimalno podigne svest o inovativnom pneumatiku, sada počinje da se emituje na TV kanalima odabranim prema Michelinovim ciljnim grupama gledalaca.

KONTAKT ZA MEDIJE

DRĂGAN Irina

PR Manager 004/021.202.66.06

irina.dragan@michelin.com